söndag 21 mars 2010

...Så sant!

Ska man ha n¨ågra läsare må¨ste man bjuda dem på något att läsa också. Testar att försöka att få till en dräpa åtminstonde vav dag from nu.

Facebook: Farmville, hur många timmar har jag spelat det nu? spelat å spelat.... man sitter och odlar nå skit bara. ändå trollbinder det mig. vet inte vilket behov det tillfredställer. känns lite lågt. men nu är jag i alla fall på väg att avveckla det. och då¨har jag ju hittat ett nytt spel på fejjan. Social city hgeter det. sjukt. man blir ju inte spec social av att sitta där och beggla...
Men å andra sidan gör fejjan en lite social. man kan prata m folk., strö halvroliga oneliners omkring sig. det räcker för mig för att göra en helkväll...

Bok: Överklass av susanna popava, snart fördigläst. Tänk att jag har en faschination för sånt. måste ha med mitt klasskomples att göra. vad jat har lärt mig:
solttsadfel och skåneadel, finns fattiga sdliga, de tycker nästan de har mer m arbetsklassen att gö än medelklassen.

dn: De ägnade bara en kort notis om vattenläckan i karstad. kassst.

dagens event: Målning av jehoVa ska försöka komma till 35 % klart idag.
Lunch hos pappa och Åse m anneli e o måns kl 13. kul att treäffas ska det bli.
Montera ihop min nymålade lagerhylla och spica upp mitt hem med den nya stereon!
Smörja kedjan på cykeln och montera på ett nytt bakljus!

radio: Anna mannheimer och thomas tengby p4 söndagar. rekommenderas varmt för alla. Bla ringer de upp mamma anna och får veckan boktips. anna gå¨r en trappa ner och pratar m granntanten om tv i veckan.

Tv: Milleniumserien tv- skitbra.
Hollywoodfruar. montezama så härlig och bra...

målningen: men ja har jag sagt...

1 kommentar:

Karin sa...

Sen kan man ju ha läsare, men inga kommentarer. Som jag t.ex. Det är typ bara du som kommenterar. Fortsätt med det knastant, så ska jag fortsätta kommentera på dig. SÅ det så. Bara du skriver lite oxå.