lördag 20 mars 2010

När kakan får barn då?

Hej

min blogg... hur ska det gå med den då?
jag tror jag har två läsare här, 1a är nog kakan, men hon ska få en bäbis när som helst. då kommer hon inte ha tid m bloggen. Sen nr två är det anneli, men hon pratar ju med mig i telefon så ho ä inte nödgad å läsa här. då kommer det bara att bli en porivat dagbok. och varfölr ska man skriva då?
hm... och jag som ändå gjort reklam för mina vänner på fejjan som jag vill ska läsa denna. men sen jag gjort det har jag ändå inte fått nå mer komments på mina ( få ) inlägg. hm.... men jag kanske måste skirva om annat..hahahah en modeblogg alla morran ? nej det går ju inte. kanske ska jag göra ett invitationsrace igen.... ja jag gör det en chans tror jag.

för övrigt:

sitter och samlar kraft för att kunna gå ne å måla på den billiga 1500 krs jehovamålningen till jobbet.

vinten ger sig, det är varmt ute och jag är skeptiskk till skidåkning. nu får våren komma , men denna vinter har varit helt underbar.

det är en stor vattenläcka i karlstad. jag går till abladet och kollar det nu. ajöken fröken

6 kommentarer:

Karin sa...

Vad menar du? Skulle jag sluta blogga och läsa din blogg för att jag får barn? Vad är det för trams? Jag har min MacBook i soffan nu, och jag kan ha min MacBook i soffan sen, när Macbebis är här. Jag säger bara: MERA BLOGG!

p.s. tror att det är lättare att få fler läsare om du faktiskt skriver något ibland. ;)

puss på dig!

Roger L sa...

Mja, nån annan kanske läser. Mest kanske för att du skrev om Korså i något inlägg och jag googlade på just det. Var där för 30 år sedan, eller så, då jag bodde i Hofors.

Keep it up och ha det!

Ummm, såg just att du verkar slutat blogga, så du läser väl inte detta ens.

Modesty Blasé sa...

hej roger l!!!
jorå jag såg inlägget. och jag ska blogga igen... det är bara det att ja... men bara för att du läste så ska jag gö ewtt blogg inäägg idag! tack snälla du! så kolla in i em så sa vi se vafan jag skriver !!
ha re bra!!!
marie

Roger L sa...

Ok, mina ögon skall vara klistrade i em. Gör mig inte besviken nu :-)

Modesty Blasé sa...

närå...eller.... om du gillar alliansen bliru nock sur!

Roger L sa...

Alliansen som i högerpolitiker? Närå, skäll på. Mitt politiska spann är visserligen ganska brett, men jag är ingen stor fan av alliansen i stort. Jag är direkt anti till vissa av partierna.
Får väl se vad du skriver först.