tisdag 16 mars 2010

men jag skull ju!

...Hålla den här sidan uppdaterad.
Sen sist vet jag inte vad jag har gjort. jo jag har väl fejsbookat för mkt och då blir älsklingsbloggen lidande. jag ska försöka avvärja det.

Har just tagit vårens första springtur. tycker det verkar för halt i skidspåren. jag sprang bara 22 min idag men jag är svettig så det räcker.

De dagar jag har haft bild i skolan har jag fullt m teckningar o dyl som jag ska bedöma. det är kul , så kul att jag nu efter arbetsdagens slut sitter och längtar efter dem. skulle jag ha tagit hem dem?
är det nyttigt?

Ska måla tavla till skolan för 1500 kr. den jag höll på med sen sportlovet har kantrat. ska leta nytt mtrl nu.
god konst!

1 kommentar:

Karin sa...

Just det. Här lovas det en massa saker till höger och vänster. Nåja, huvudsaken att du är här nu. Det uppskattas.

Jag hoppas det är en liten tavla du målar till snålskolan. 1500 kr för en äkta MC!!! Du skämmer bort dem. Fast lite roligt är det väl att sälja lite. Det skulle jag också vilja göra. Kanske också borde bli konstnär. Nä, jag har fullt upp med att göra barn just nu. Vi kan byta sen. :)