måndag 22 februari 2010

blase

igår var det konstigt när sj inte kan lägga ut info om sina försningar. jag förstår att tågen och växlarna och sånt krånglar. det är inte det. det är det att det borde vara lättare att få ut information om vad som gäller.
Anneli skulle åka hem igår och det var ganska omöjligt att veta om hon överhuvudtaget skulle komma hem ens idag...igår.
Tur i oturen blev hon kvar till min glädje. men kanske inte jättekul för henne att missa plugg och stå å frysa på en station idag istället.

Ikväll är det kalt här utanför , iofs bara- 15 men det är tillräckligt för en trött själ att slippa gå ner i målarstugan och börja, fast jag tycker det skulle vara kul.

och tänk att jag sitter här och oggar över om jag ska åka till therese, chrille o lova nån dag på sportlovet. jag ahr ju inte sett dem på så länge. men orka ta beslkut, som the youngsters skulle ha sagt. jag vill ju hinna med så mkt på lovet. och jag är resrädd. bra britta brus. ä h nu ska jag gå å kamma luggen.

1 kommentar:

Karin sa...

Våga vägra resrädslan! GO GO GO!!!