fredag 18 september 2009

och så fredag igen




Jag har en kompis i stockholm som vill att jag ska lägga upp mina trosor här. så då måste jag göra det nu!

På bildkursen har det varit screentryck på tapeten den här veckan. vi ska göra ett mönster till vårtn uppg. "duka ett bord för två"
jag har ritat och klippt och testat och tänkt. så här ser mina prototyper ut...


mest nöjd är jag såklart med troserna.

det var skitsvårt att få ramarna bra när vi gjorde dem, plus att en sexgalen dam i klassen snodde en av mina ramar. jävlar va sur jag var. men inte sa jag det direkt till henne inte. nej då jag surade och var arg...

det ska bli spännande att trycka i alla fall o kolla resultatet...

Håller även på med ett bildspel om Kvarnberget, min fina kulle där jag växt upp. Vi har en uppgift i arkitektur och design, därav detta. jag blir så nostalgisk så jag inte kan avgränsa mig. jag har kort i party och minut...roligt även det!!!
jag glömmer att ha panik!

ikväll kanske jag får träffa gammelolan. men han har inte ringt än den lilla rävlöjjan...hm...

nyhetsdags:

Tjejen som försvunnit i falun, nu har hennes kille sjappat... hm.... undrar jag... känner i alla fall inte för att cykla ensam i stan ikväll på nått vis. trots att jag inte har thailändskt påbrå.

mäktig gesali har åkt fast i pakistan, klart karln är taliban. låt han stanna där. bajskorv.

och ...;jag har äntligen bestämt mig för att ha 40 års fest. Tyckte det lät jobbigt och dyrrt och allt, som den lata och snåla person jag nu är. Men anneli är en underbar påhejjare och hon vill göra mat, det ska bil kul ju!!!

1 kommentar:

Stockholmarn sa...

Tack och tack! Som jag har väntat. Har ju inte sovit på flera dygn, bara tryckt på "uppdateraknappen" om och om igen.

Superfint blev det också. Ja det märks att du hittat något som funkar bra i ditt liv. Det gör mig så glad.

Däremot är det extremt tragiskt att jag inte kan komma på festen. Pruttdatum. Jag är i Paris då. Hänger och slänger i Eiffeltornet med mamma och lillbrorsan. Ledsamt.

Du ska få en fin present ändå.

Puss&kram