lördag 19 september 2009

Bildjakten igång igen!

Fy vilken stalker jag är nu. Den där mats alm som har mördat sin blivande fru... Det är så makabert att jag inte kan låta bli att toksurfa på honom ... Friskt eller inte...
hur kan han på allvar tro att ngn skulle tro på att ha" har vaknat vid en eld och då låg linda där"
och så var han "brännskadad" han har väl tagit nått gammalt kol och duttat på sin ebarmerliga kropp.
huga!

Idag ligger en spegelblank septemberlördag framför mig. Har en massa kula saker att ta mig för med. bara jag kan slita mig från datan...(det fina ordet" data")

Jag bestämmer mig härmed för att göra saker jag vill idag och skippa måstena!

Lite dålig fräs på bloggen här. om nån ä'r å läser så vill jag att ni länkar eller om det går, lägger in en bild på kommentarerna på en målning med motiv" raggare" den som kommer förts väljher nästa bild! alltså: BILDJAKTEN har startat här igen!

1 kommentar:

Münchausen by Kakan sa...

Här vaknar man halv sex på söndagsmorgonen, med blixtrande huvudvärk, mördande ont i halsen och det sedvanliga morgonillamåendet, blir lite glad över att slöfocken lyckats slänga upp nåt på bloggen, men vad får jag se? Jo det ställs krav här också. Jag ska vara aktiv och kreativ i denna arla morgonstund då varje somatiskt symptom som finns, intagit min lekamen.

I'm sorry honey, ditt trognaste fan sviker dig just nu. Jag överlämnar bildjagandet till nästa läsare. I alla fall för stunden.

P.S jag sitter också och plöjer alla artiklar om den där snubben. Vad är grejen liksom? Jag blir så sjukt nyfiken. Ja, sjukt är just vad det är.