tisdag 7 juli 2009

Inte Mia Törnbom

Fyyyyy så vidrigt. Den kommentaren om min älskade arm. Inte vill jag vara nån trökig Mia Törnblom!
Jag har ju inte ens några volanger!!!!!
Dr Koppar och Zink vilka ni nu är.... inte är jag väl sån?
Eller... är jag kanske det??

Nåja, jag ahr i alla fall sommarlov.
I alla fall.
Hur det än är med det ena och andra så har jag faktiskt ett sånt...jag.

Och en ny kamera. En Canon power shot sx110 is. Med manuell inställning med bländare och hela surven. jag som inte kan nått om sånt. Men jag har en ambition att lära mig.
Lämnade in min tattiga samsung objektivet hade fastnat så den bara tjöt när man startade den. Garantin hade tagit slut, men änd fick jag 1800 av affärn å köpa en ny för! helt galet bra, så jag la till lite och fick detta exemplar. ganska bra.

1 kommentar:

Dr Kopparoch Zink sa...

Mitt syfte var inte att vara anonym...."Dr Koppar och Zink" är (om än en aning schizofren och osammansatt) en och samma person. Koppar och Zink är en legering som blir vad då?? Det här får bli dagens gåta *ler*

Jag har själv Mia Törnblom-komplex och leker amatörpsykolog och ställer oseriösa prognoser på sådana som ni fröken Morr. Jag tyckte att budkspapet "Du måste älkska dig själv innan du kan älska andra" lät så "Törnblom-klyschigt"
Egentligen helt oväntat från Er, Morr?!

Kram "Dr Koppar-och-Zink"