fredag 1 maj 2009

mexitegel


jag ahr setat och surfat lite nu på mexitegel jag nu nyss.
jag tycker ändå det kan vara fint.
jag kan ibland önaska att jag hade varit ihop med anita än., kanske hade vi då haft nått hus i mexitegel. här är en fin bild på en trevlig villa i det. men det blir dyrt när jag är ensam.

ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ikväll heller.
kanske ska jag gå ut och svinga nån bägare. fast jag är ju förkyld. nja... hur ska jag göra... ah... det blir nog hemmavid i alla fall. jag kan ju se på rapport det är ju mycket nu . men ja... vanja lundby wedin har dom buat ut idag. ja hon har många styrelser att sitta i . och mina pengar går ju delvis till hon. men hon är ju bara en människa som gör sitt jobb. men stig malm var bättre tror jag. undrar om inte jag städat upp efter han när han hade åkt sträckan sthlm falun en gång. han hade ätet en boynty minns jag. jag ärer dem ofta, efter det jag med. man vill ju hänga med.
nej nu är det läge att gå å strypa en neger som vi säger i tågvagna. men inget ont om obama. han verkar kul och sånt. jag tycker verkligen inte att man ska vara rasistisk, det är ju bara ett uttryck.

Inga kommentarer: