onsdag 13 maj 2009

livet



...Närmar sig förti... inte tror jag att man har nån kris då???
men ändå... jag har inga barn. vill jag ha det?
hur ska jag iså fall gå tillväga?
bestämma sig och våga.
isåfall ska man ju i alla fall prova. går det inte så går det inte. då har man i alla fall gjort ett försök...
jag är väldigt rädd för att bli 50 år , det är kört på barnfronten och man har inte försökt. Hur skulle man känna då?
om vi antar att det är barn man vill ha.

Dessa tanker och ännu mer kring det trycker mig just nu.

Igentligen lite sjukt att ha sin dagbok på nätet såhär.
förut tycket jag det var helt galet. men nu är det inte det på nått vis.

I alla fall är det mkt kul att ha dn nu!!!
kul med kulturdelen. Och det säger jag inte för att vara en kulturbulle. men det är ju vissa saker som är intressanta. just nu han som byggt randiga hus till hemlösa och blivit utslängd från mejan.

1 kommentar:

Kakan sa...

Ja, det är ju lite knasigt att blurra ur sig en massa tankar rakt ut i intet, men jag trivs med det och jag är glad att du finns här med!

De där barna sätter ju myror i huvudet på mig med. Fast jag vet att jag vill ha dem. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dem.

Det glädjer mig att DN förgyller ditt liv!

Puss&Kram