tisdag 19 maj 2009

lite skriva..


..mycket tankar.
Det är väl inte så bra?
att man inte skriver det man faktiskt går å tänker på?
men det är ju det här med att veta vad man igentligen ska skriva här. nu är det väl inte så många som läser den. men ändå...

i alla fall så är Terhi här nu. i våra händer. Antingen är det en religiös känsla eller så är det nåpn annan känsla... men kul är det i vilket fall. Att bara vrida på nyckeln och den startar med ett tryggt bubblande och brummande, med motorvibrationer som fortplantar sig i skrovet och får den fina plastrutan att durra aldrig så lite.

När jag blir stor ska jag bli båt fetishist. eller så blir jag det när jag lär mig stava.

inte vår båt på bilden. Inte ens vi som sitter i den. men ändå; kungligt...

2 kommentarer:

Tjorven (du får vara Båtsman) sa...

Skrovet? Menar du inte skrevet?

Modesty Blasé sa...

Jo det är ju självklart. men lite diskretion skulle inte sitta i vägen tjorven.
hahahahah... tjorven...