onsdag 15 april 2009

lilla gubben..


...Har idag varit på Bil teama och handlat fendrar och annat gubbtrams. jag ahr däremot inte fått tillfälle att prata med någon annan gubbe i min ålder. 56. men häromdagen fick jag prata oh gå på med min värsta gubbröst om spännband och v8er.
så nog har jag fått mitt lystmäte mättat.

JAG KOMMER ATT GUBB BLOGGA HÄR SOM GÄSTBLOGGARE ETT PAR VECKOR ELLER HUR LÅNG TID JAG NU FÅR VARA KVAR FÖR MODESTY HER ELF.

imorgon ska jag hosta upp mig efter kaffet och fjolla mig ner till stan. ska kolla på kjell och kompany. alltid har de väl några impellrar eller kopplingsdon jag kan titta på.
jag gillar att googla på olika saker, såsom impalamotorer och annat tekniskt som intresserar mig mycket. på fredagskvällarna lyssnar jag på 88,8 meggaherrtsar. det är riktig gubbradio det!
till det ingår ett pAR rejäla 7komma 5or från glasapoteket, he he... en grogg kan jag också sticka emellan med.

jag gillar att köra volvo. jag har en 245a med vässad motor. inte mycket men lite så gummit brinner.

favorittvprogram är benny hill och ibland teknikmagasinet med de där gamla kugghjulen,. men det var ju längesen det gick på tv.

saab har ju gått omkull det är ju lite tråkigt. men det är bra att det blir billigare om man ska ha en. jag kan tänka mig en 95 det kan jag. musik jag gillar är roj orbinsson. han är bra.
jag förstår inte alls sån där gapmusik som lavao med hon med spända kroppen från sandviken.

jag jobbar som tågstädare på sodhexo, jag är iblAND UTLÅNAD TILL STATIONEN I KARLSTAD. DÅ GÅR JAG PÅ SANNGRUNN OM JAG HAR NÅGRA STADIGA INNANFÖR VÄSTEN VILL SÄGA.
BÖCKER ÄR JAG INTE SÅ MYCKET FÖR. JO... KANske jan gilljos

Inga kommentarer: