tisdag 7 april 2009

white trasch

...jag måste väl vara ett rejält white trash jag som nte ens kan stava till det.
häromdan fick jag nog av min råttfärg i huvvet. såg ut som nån gammal avdankad tant som inte längre brydde sig i sitt yttre...elller inte heller sitt inre kanske...
så vad gör jag?

ja just det, jag går ner på stan och köper en fin liten slingblondering. Jag vet ju att det blir fel och det blir gult. och jag blir rädd att bli betraktad som ett vitt skräp.
men jag gör det naturligtvis ändå. för vilken gång i ordningen vet jag inte. och ja...
för gult...
för mycket...
i tussar.
men nån jävla stans är det bättre än innan. trots den onaturella looken. men det är ju ändå påsk snart.

och då får vi hämta den där båten med de där låga friborden.

och jag hörde en låt idag... " ett vykort till fru hansson ett paket till lilla jenny, en faktura till någon som blir blåst och så nått till byns enda blondin. och mä'rk väl här nu... det är inte jag som avses...
i alla fall. man vill bli sams med hela världen när man ser den. varför väcker svensktoppsdängor så mkt i mig ibland?
Beror det på före detta fru Hansson , till ett kök långt borta.

men jag längtar bort och tillbaka då.

1 kommentar:

Blondin-Bella sa...

Kyckling-gult låter som tha shit inför påsken. Nice!

Byns enda blondin, det brukade Tage kalla mig när jag bodde på Götgården. Det var tider det...

Påskpussar!