torsdag 5 februari 2009

homo...sapiens

Tänkte nästan gå ner till tvättstugan och kolla om daamen hade skrivit nått mer. men det får anstå. jag kan inte låta detta styra mitt liv, men är vad jag redan tillåtot det att göra. Torrben frågade om det var en ny gazakris i antågande och vilken sida jag siå fall tillhör. Jag tror jag är Hamas och hon onda israel. jag kommer att bomba henne med samma stenar som jisus fick på sig när han gick på golgata. istället för kors kommer jag att slunga henne fram och åter i torktumlaren på hetaste programmet. och jag kommer inte att göra rent luddfiltret efteråt.

LästeQx nyss. Det var en intervju med Efva Attlig. Jag gillar verkligen det hon gör och allt. men det finns en sak som är för förutsägbar... Homofolk som har det där poppis halsbandet hon gör. de där två plattorna som det står homo på en och sapiens på den andra. det är fint. men...ja förutsägbart....
(bara för jag inte haft råd)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan göra ett sånt där halsband åt dig i cernitlera om du är snäll! :)

Modesty Blasé sa...

snälla! gör det. jag kan göra en tavla i korsstugn med två grishundar och en tvättmaskin på.