onsdag 4 februari 2009

klart för idag i stugan

Jesus!
Så var jag äntligen klar i skräckens stuga. Huga. När jag skulle släcka i tvättstugan såg jag att nån lämnat skurvatten kvar i hinken. jag blev fan rädd att apan skulle skälla på mig för det så jag fick lov att hälla ur det! hur sjukt är inte detta?
att jag typ känner mig skyldig!
Våttorkade jag golvet?
nej, eller...jo jag tog och svabbade av metern framför dörrn så det inte skulle synas att man kan ha gått m blöta dojor där som det kan göra annars..........

nog om detta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sitter och överväger om jag ska kontakta Robert Aschberg och TV3:s "Grannfejden"....det här kan bli bra TV ;)

Skriv mer...jag vill veta hur konflikten utvecklar sig...i Gasar-remsan...

Är du Hamas?? Och "käringa" ockupationsmakten.....var får man tag på Scud-missiler??

Anonym sa...

Hu så hemskt det låter. Nu missade jag visserligen den rafflande rapporteringen och fick läsa allt efteråt, men det verkar vara en riktig rysare det där.

Jag förstår din ångest, verkligen! Men hörru, reclaim the tvättstuga! Låt inte tanten skrämma bort dig. Det blir så obehagligt för omgivningen om du slutar att tvätta.

Modesty Blasé sa...

jag har redan börjat tvätta i tvålpulver i handfatet. trosera är inte rena av det och inte strumpera eller bäddjaclkan heller.