torsdag 8 januari 2009

inga kort idag heller

ah..... jag som skulle ha lagt in korten jag talte om igår.
Men så blev icke fallet.-istället har jag idag i mitt spel känat ihop till en jävla ful golfbana.

Imorse ringde Karve Nystall. Det var en trevlig bekantskap. Måste vara född med en plastsked i månnom då han fått ett sånt ebarmeligt fult både för och efternamn. Men det var kul.

Idag började kidsen skolan. I all sin coolhet så var de glada att vara där igen. det kan jag sätta hela min dator på. och då har jag alltså rätt.

allt jag skulle skirva om i kommande bloggerior... ja nån dag gör jag väl det också. Kanske blir det imorgon , då kan jag typ fira, jag har nämligen hittat en halv starköl i kylen så den kan jag ju halsa i mig frmför gulleskärmenhär. Nån som vill vara med?

nu blir det ice road truckewr på tv.....åhåhåh

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad var det för en människa? Och varför ringde han dig? Det låter mystiskt på alla sätt och vis!

Jag tänker låta dig slippa undan utan pikar idag, eftersom jag själv inte orkat producera något inlägg idag. rätt ska vara rätt!