onsdag 7 januari 2009

ur fas

Det var väl själva fan vad dålig jag är att uppdatera här. Har kommit ur fas bara. Det blir många urfasningar såhär när nytt blir gammalt år och nytt år blir nytt och jobb blir till igen efter lov. en sån bräcklig och öm själ som jag kan inte riktigt parera och så fasar jag ur för att återigen sitta vid mitt roder.

maten är urfusad.
bara trista macckor och te. mackorna ser mjälla och smörvita ut. osten är vit. vaniljyoughurten är vit och trist. det enda fina vita just nu är snön ute. för det är så jävla kallt.
men den är lite urballad den med när jag tänker efter... mkt hundkiss och kottar överallt.

grått att anneli och jag har slut på lovet. Är det så här man ska leva?
långt bort ifrån redbarheten?
Och långt bort från nifelheim...mycket bra bok av majgullan btw.

mörkblått: köpte bondelid jeans idag.... är det klokt?
ja det är det för de satt snyggt och kostade bara 399 på rea minsann.
ljusblått:köpte stavar för jag har hört att om man åker på isen med sina stavar som är dyra och som man brukar ha när man åker längd så kan de gå dsönder. och det vill man ju inte så jag köpte 199 kr stavar idag som var bra. fan de var ju dyra de med...
svart:(och jag som köpte nytt batteri till bilen i veckan för 1000 kr...)

skulle ha pluttat in lite kort här. bland annat hur fin jah är när jag åker långfärdsskrillor. hur fin jag är i huvvet då. men det får bli i nästa inlägg då jag planerar att ta upp detta med att vara ful när man sportar.
kommer även att skriva om hur billig jag är. eller även där en bild.
om min faders hemkomst från indien kommer ni att få läsa om i nästa exlusiva uppdatering från din ledande blogghora. (bra namn)sen vet jag inte.

jo att jag gjort en fantasivärld i datan idag jag fick en hel privatskola för besväret.
vilket spel var det?
någon?
(belönas vid rätt svar med en blid från nämda spel.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du i alla fall annonserar lite om vad du tänker skriva i framtiden. Då vet jag vad jag har att vänte på... i en vecka eller så.

Det där spelet har jag ingen aning om vad det är. Jag kan ju för bövelen inte hänga med i allt!