fredag 12 december 2008

lusseshow och snö

Nej det är ingen större fara. Det här är ingen julblogg men min skola hade igår den obligatoriska lusseshowen. Det innebär att man jobbar hela dagen plus hela kvällen. Kom hem 23.45 igår kväll.

Det känns på då men idag känns det bättre. för man är kompledig dagen efter.

Det är förmiddag här nu och jag är seg efter gårdagen. Snön faller som sagt som 17 utanför fönstret här. jag ska ta mina skidor (eller helvetesplankorna) som en gammal elev kallar det...och ta en premiärtur i slättaskogarna idag.

men vafan det här blev ju ett jävla dagboksinlägg.....
återkommer

1 kommentar:

Karin sa...

Mä! det är väl inget konstigt att skriva dagboksinlägg. Det gör ju jag varenda dag förbövelen!

Sjukt skönt med lite kompledigt. Skulle behöva en veckas kompledigt när jag varit på semester med familjen gissar jag. Fasar redan nu.

Och snö!!! Jag minns att vi haft snö i Stockholm en vinter. Kan det ha varit 1865?