fredag 21 november 2008

Vedtjuven

Vedtjuven är en liten novell eller hur man ska säga, av Liza Marklund. det är gubbe som är ledsen för att nån snor hans surt ihopjobbade ved. i denna berättelse finns ett gammalt lambster som kallas spermahinken och varför... ja det kan ni räkna ut...

I alla fall, vedtjyven är ett bra namn på detta inlägg eftersom jag tjuvat från våran goda lars Winnerbäck. A från t-stads musik undrar om jag ska göra henne arbetslös, och lite skamsen känner jag mig allt både mot henne och lars. fan det är mkt pengar. och jag tycker inte det 'är shysst. jag har ju lovat mig själv att köpa de skivor jag vill ha . och ev ev ev ladda ner det som bara är en enstaka låt. jag gör avbön här ikväll!!! mercy!!!!!

(men jag lyssnar m glädje på alla låptar med lw här och det är MYSIGT; mina vänner!)

För övrigt hoppas jag att ni förstår att andra likheter än så har jag inte med nämnda vedtjyvsberättelse...

Världsläget: (som jag känner vilar på mina axlar)
Finanskrisen börjar oroa mig faktiskt. tycket de sa på radion att sedan september har 40 000 svenskar blivit varslade. Är det möjligt?
iså fall har jag anledning att ora mig tycker jag. blir det inte värsta dominoeffekten då?

Nånstans bra att rödeby farbron slipper fängelse.

happ för nu

2 kommentarer:

Karin sa...

Själv kommer jag att tänka på den där låten om den tjuvaktiga kråkan. Den passar ju bra in på dig!

Modesty Blasé sa...

ojojoujoj det här blir bara värre och värre. idag är det jag som går ner till faluhäktet ochg anmäler mig självmant.