tisdag 18 november 2008

nu ska tantn bli nöjd

Jag städar målarstugan.
Jag vill ha rent och snyggt när jag ska börja med nytt.
Jag skulle väl gå ner nu och städa den mer. men nu ska jag skriva klart detta så den här sajten eller bloggen blirr up to date...

Har gått en promenad istället för att göra vattengympa idag. blev en kompromiss...det berodde på att jag igår såg "sjuhuset på tv och de sa att det idag skulle handla bla om en kille som kom in för att han tycket att hans hjärta stannade.
och då förstår ni ju att man inte kan åka och bada.....
?
?
?

hm... men ja...

och så hade vi mötae på jobbet och jag kom hem lite sent... det kan va den officiella förklaringen...

Och jag har haft ensam helg skönt men lite melankoliskt. Lite rädd också när jag kollade på "The mist" bra film faktiskt.

Och jag deppade ner mig en stund när jag tyckte att "alla" andra har sånna roliga liv.
"alla" mina ex har det så bra så bra och är lyckligare än mig och då blir jag svartsjuk för att jag bor kvar i den här sunkstian och tar mig inte vidare ut i världen jag också.
Jag har ju haft så ofantligt många fd...

Har ätit chokladkulor.

Har laddat ner tio skivor av vinnerbäck från piratebay så om ni ser nån flicka med sin jacka ( en kort grön från vero, många år gammal, eller en brun lite längre) över huvudet när h0on förs in i rättsalen så är det jag.

Har sytt korsstygn så ögona blör.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaha ja,så det laddas ner från pirate bay minsann...
tänk inte på att en annan kan bli arbetslös :)