fredag 5 september 2008

Tiden flyter

Jo det går fort. och det är jävlar vad veckorna går fort! Det är mkt på jobbet nu dagarna går i ett. man hinner inte tänka många egna tankar. Men det gör jag ju så bra hemma hela kvällarna så nån större nöd går det då verkligen inte på mig.
maten smakade konserv igår då jag serverades gulacsh soppa. jag stog mig nog på det med.

slafsade runt på stan och panikhandlade och det inhandlades ett regnställ som jag aldrig köpt förut. kanske dags nu efter 16 år i barnomsorgen?
stövlar har jag dock ej ännu. När jag plockade svamp förut var jag på väg å köpa men då fick jag jhämt låna så bra sånna.

målat lite mera. restaurerar tavlor jag todde va klara hoppas det blir bättre än innan. svårt att själv avgöra. men va ä dä hä för tröki blogg idag. jag skäller ju inte???

1 kommentar:

Karin sa...

Men kära människa! Ha du inga gummistövlar? Jag har två par. Klafsade runt i dem idag på utflykten. Jag älskar gummistövlar. Riktigt foxy faktiskt.

P.S. nu har vi bokat in ny date. på söndag