tisdag 9 september 2008

sjuk

Hemma från jobbet för första gången på över ett år.
seg i bihålorna och lite feber.
sover och försöker få dagan att gå.

Man går in i nån slags bubbla där man bara är. fattar inte hur man ska orka jobba om inte detta ger med sig. nu på andra dagen bölrjar jag bli lite brydd på om jag måste va hemma onsdag också. det vill jag inte. det är ganska ok på jobbet. men visst det är skönt att få sånna här dagar hemma på ett sätt. om man inte är alltför sjuk. igår var det segt hoppas man är lite fittare idag.

Kommer Mccain att vinna valet i Usa med sin alaskadam från vidderna?
Hur blir det då?
Var det Usa som satt igång Abchasienkriget för att väljarna skulle rösta hem Mccain?

Kommer min nya dator snart?


Kommer jag att våga förändra mitt liv?

När ska jag beställa linser?

när ska jag städa garderoben och skrotskåpet?

Ska jag inte börja rita snart?

Jag vill lamminera!

Inga kommentarer: