tisdag 2 september 2008

jodå!

>Det gick bra igår. Jag stog mig och det säger vi beror på maten. Jag målade. kollade nått av programmen jag såg.(eh... hur menar jag nu?)
jag badade och jag var inte det minsta missnöjd. men jag vet,,, det är för tidigt att ropa hej, absolut. men hur som haver... en kvälls frist ska man inte bara negligera!
så det så!

OCH, det fortsätter idag.
Jag fikede hos ole och det var skoj att träffas. Flisan, 14 år, satt med vid bordet och det är kul. Man är inte världens tråkigaste vuxen känns det då. man är fan inte så värdelös.

jag tryckte i mig gammelfrysta räkor ägg lök tomat oliver och paprika (visst låter namnet papprika steen väldigt fult btw?)
blandat m gräddfil på goda mackor .fan vad fint jag står mig. tack vare klicken m gräddfil om jag får tro dietismens irrläror- kvirrläror.

oj min bloggggg börjar låta som mat-tina eller per morberg eller vem som helst. nigella kanske.

då fattas bara att detta blir en modeblogg också.
den har ju varit officiell bröllopsblogg förut så varför inte...
maila gärna era paltatips så ska jag fixa en modeblogg. eh...

jag har målat idag igen. att stå och måla kändes lite bra. jag målade lite kluddigare och friare. dock inte med ....murrvan...som kent på gruvstugan sa vid putslustigare tillfällen.

1 kommentar:

Karin sa...

Men det är ju så skönt att man kan få byta inriktning på sin blogg när man vill. Min har ju varit lite husmorsinspirerad mot både mat och städning i olika tillfällen och ja, nog var jag lite modebloggerska när jag rapporterade från modevisningen i somras? Annars tänkte jag skriva att det är nog den enda inriktning min blogg aldrig haft. Inte sant. Jag har heller aldrig skrivit om graviditet, amning eller familjeliv överhuvudtaget, eftersom jag inget har. Just nu är jag inne på ångest-blogg.

Trodde för övrigt att du menade tips på palt, så inkörd är jag på din matlinje nu. Palt har jag aldrig lagat, och paltor har jag ingen koll på heller.

Men du, du är ju toppenbra! Hejaheja!