onsdag 17 september 2008

bildbloggen



han har odlat fram de här blommorna kunde man idag läsa i dd.
de var fina, och han med.
Men varför spelar han fiol på bilden?
sen såg jag att han spelade fiol för dem som vissa pratar m sina växter... ja...

NU tävling: den av er ojoj ni är sååå många... som fortast kan hitta en bild med södra bergens ballalajkor lägger upp den i mina kommentarer om det går ... annars mailar ni den till mig. morranassar@hotmail.com. den som kommer först får välja nästa bild som ska letas efter av oss hääärliga människor på fläsknojsett bloggen. så skriv med vad ni vill sae för bild om ni vinner!!!
kul tycker i alla fall jag. fattar ni leken?

igår åt assar u0pp en spindel, det var stor. jag var glad för jag slapp ta bort den och bli äckelrädd.

5 kommentarer:

Karin sa...

Hann jag först???

Karin sa...

Hade nog nästan tyckt att det varit ännu roligare om du inte förklarat det där med fiolen. Det var ju en sjukt kul bild om det just visar en gubbe som är stolt över sina blommor. Jag kan riktigt höra hur han ivrigt ropar, "vänta, vänta, jag har en idé! Jag posar med fiolen" till fotografen, som suckar djupt eftersom han fotografen är en modefotografi-wannabe som är besviken på livet för att hans fotografutbildning inte tog honom längre än till DD.

Anonym sa...

Jag vill också va me å tävla! Men Karin: vilken bild skulle DU vilja se härnäst i tävlingen?

Karin sa...

Nä men det är en svår uppgift att bara slänga ur sig något direkt tema eller ämne på bild tycker jag. Spontant tänkte jag på DRutten och Gena, men jag vet inte varför. Kanske får grunna lite på det där, utifall jag vinner,

Modesty Blasé sa...

men tokfransar! ni må ju ha en bild å!!!