torsdag 18 september 2008

förtydlignade och ny data...

Förtydligande:
Kära bildjaktsdeltagare. Jag såg att det inte gåtr att lägga in en bild i kommentatsfältet det var ju lambo. ska kolla om det går att fixa till i nån inställning. men tills vidare:

skicka den till mig... bilden... så sätter jag in den första på bloggen. så får den önska nytt i kommentaren så lägger jag upp önskan... och om ingen annan har fått fram en bild inom 24 tim sen senaste bilduppl'äögg. då får jag vara med igen. och naturligtvis kan man inte ta fram bbild man själv har önskat juh!

eller så kan man kanske lägga länk i kommentaren om vart bilden finns...

NY data:

jag har fått hem min nya data idag. och jag skriver just data för det låter så fult och koko. vadå data... ny information??? men kolla upp det, vissa säger så... jag ska sätta mig vid datan....

1 kommentar:

Karin sa...

ALLA mina elever säger att de ska jobba på datan.

Grattis till den nya! Hoppas ni får ett långt och lyckligt liv ihop.