onsdag 25 juni 2008

svar på inlägg från the pink hot dog

vet inte om detta är bra bloggeruppförande att svara i ett eget inlägg. men jag gör det nu för jag vet inte om grishunden ser svaret om jag svarar i min kommentar.
Ja kanske är det så att vi som är mer långlediga än andra får det svårare att känna att vi tar vara på varje sommarlovsdag som är oss given. mwen ändå skönt att du också känner lite samma. om det nu är bra att vi är två som mår smådåligt över detta.
och ... jag tror att jag fört er bakom ljuset i min efter midsommarbetraktelse... det fina huset och den grönskande gräsmattan man ser på korten är inte från ön utan från bardots sommarstuga i bergsgården . på min ö är det mest skog och barr och sten...

1 kommentar:

Karin sa...

Ja jag tyckte väl att det inte alls stämde med min bild som jag hade av stället. Lite för mycket löv liksom. Skönt att jag inte hade helt fel dårå.

Jag tycker också att det är lite svårt det där med att följa upp kommentarer. man kan ju inte kräva av folk att det ska gå tillbaka femton inlägg för att kolla om jag behagat svara. Men det finns en funktion "skicka uppföljningskommentarer" som jag ska prova att fylla i nu när jag kommenterar, så kan du inte lägga en kommentar du med så får jag se om det kommer nåt mail.

Vad vi håller på vi två nätanalfabeter. Det där med bilderna är en annan femma som jag har svårt att förstå mig på. Det har blivit sämre. Förut kunde man lättare flytta om bilderna. Nu får jag bara upp html-kod så det gäller att hålla reda på vilken bild som är vilken när jag sedan klipper ut och klistrar in där jag vill ha dem. Har dock inte experimenterat så mycket så jag vet inte alla funktioner. Lite pissigt är det.

Joooordens längsta kommentar blev det här då.