onsdag 25 juni 2008

Bilddagboken...

beslöt mig för att ta ett kort i timmen på vad jag just då höll på med.
10.40 sån ser jag ut när jag bloggar efter frukost...

Man ska klä på sig...

cyklade upp till olas silhuett men ingen var där.


Cykel igen, till konsum...händelserikt det här...

halväcklig lunch

På väg till tryckarola som varit i Canada.

Hans nakenhund

på väg hem därifrån. sånhär är min utsikt när jag cyklar omkring.

på väg ut från toan.

torkar upp utspillt te . kvällsmat.

tv en stund

måleria


Diskarjävulen
så var min dag. jag undrar vad jag skulle ha skrivit om denna dag om jag inte haft bildbevis. antagligen skulle jag ha gjort den mer intressant än den var...

2 kommentarer:

Karin sa...

Du lever ett bra mycket mer aktivt liv än jag. Om jag gjort detsamma igår så hade det blivit 12 foton av min dator och ett på dumma turkar på Hötorget. Inget mer. Idag ska jag utmana mig själv till lite mer spännande aktiviteter. Jajamensan!

Anonym sa...

Ok sweetie-pie. Min sedan länge omtalade städdag har kommit av sig. När jag tänker närmare på saken känns det ju bara rimligt att jag sparar en och annan dammtuss åt dig så du har nåt att göra nästa vecka när du ska sitta i den här lägenheten och trycka. Omtänksamt va? Huvudsaken att badrummet är fräscht /Brigitte Bidé