torsdag 12 juni 2008

lite kraffs och adhd dd bs bb damp sap saf vpk kpml(r)

oj vad kl blev mkt då. jag har ju städat för det är ju torsdag och säg den sanna hemmafrun som inte ser över sitt hem inför helgen!
och imorgon ska jag få den stora äran att dammsuga mitt boende. kanske jag tom ska gå upp lite tidigare flör denna delikata uppgift.

och adhd bh bb... du kommer högst på listan .....över roliga saker.... men att städning oc dyl ligger före på den tröliga listan ska du inte hänga läpp för. heller inte ni andra. för ni kommer på rolighetslistan. har man adressen till den här gudsförgätna bloggen så ligger man bra till. om nu det är nån merit...berit lät det där nästan som.

hann springa idag. men inte måla. men jag ska ju ha lov så fan vete om man inte kommer att riffsa till med nån gammal pensel över nån ambitiös duk vad det lider.

ljusglimtar:

adhd damp bb bh kommer till mig via sj imorgon
grishundens mod
therese gillar bloggens muammar khadaffi, dvs inte min blogg avses...
studenten imorgon för bla min gamla elev som jag är bjuden till
min ajvide bok jag äntligen börjat på idag.
den nybäddade sängen
into the wild dvdn som ligger här och väntar
och att ssu add bb hd ligger i sin säng å väntar på att jag ska ringa nu

1 kommentar:

Karin sa...

Grishundens mod? När har grishunden varit modig? Eller menar du mode?, har alltid känt att det bor en modebloggerska i mig. Fast min blogg är ju mer inne på hushållstips och matlagning (så dina städ/diskkommentarer tilltalar mig mucho.)

Men nu kom jag på när jag var modig sist, när jag rengjorde mitt stora sår med tandborste. Då kände jag mig som en viking.

Ta hand om DAMP-Britta nu.