onsdag 11 juni 2008

Idioter och inte

Idioter.
sur på T på skolan som slänger kommentarer som en gris för att han ser ut som en och för att han tror att han är kung på cykel. jag vet att jag tar åt mig av hans comments som man inte har bett om. men jag erkänner det här. gubbjävel... en till av dem igen då...

eleverna är härliga att vara med så här när man inte har några måsten man måste skälla på dem om. idag var vi på utflykt med dem och vi hade kul, och de hade kul både med oss och sig själva. eller varann kanske det heter. man tycker om dem helt enkelt. man ser vilka kvaliteter de har.

idioter i den borgerliga skolstyrelsen som ska spara in på skolan igen till hösten. det sägs( det är väl härligt när man refererar så:
-det sägs.
eller:
-Det säger...)
i alla fall så sägs det att falun börjar ligga lägst i landet med lärartätheten.
en konsekvensbeskrivning måste göras!
och så även på vad regeringen håller på att göra med hela sverige...

borde:
gå å måla
storstäda
byta lakan
ringa gabbri, lisbet , camilla, therese( skriv inlägg då tanten annars ska jag dra in dina presenter för jag har tagit efter du vet vem)jennifer och malin och annika
måla studentkort, i alla fall rita
rita serien om thereses sjuka grannar
skriva fint brev till a i ua
bada
och säkert nå mer

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kära syster!!
Du är bäst på å cykla, gubben är en tönt!!
så tant, tant nu har jag kommenterat, så nu blir det fina presenter till mig,haha!
LALLO!!

Karin sa...

men jag då, som alltid kommenterar. Hur snygga presenter får inte jag? Eller vänta, du kommenterar ju mest av alla på min blogg, så jag nöjer mig med det. Vi är kvitt så att säga.

Och den där gubben, kan du inte fixa pyspunka på hans cykel? Sånt är kul tycker jsg.

Anonym sa...

Lilla vännen som har så många måsten... men du är i alla fall överst på min lista. Kan du inte vara snäll och vänta med badandet till imorgon kväll? Då blir det skinny dipping! Meine kleine!

Anonym sa...

ja de jävla måsatena...
gubbfan höll på å dö idag när jag klådde honom i en brant uppförsbacke.
-måste spara bena för jag å min kukmätarkompis ska cykla på riktit imorgon... sa han...
ja therran finare än snus du!