måndag 2 juni 2008

jobbardagen

litet plan.möte
tillsundborn m 3 elever plus rolig personal och jag.
visning carl larssongården gratis skolan betalar
lunch gratis
promenad sundborn
sundborn goes extrem på galleri kvarnen gratis
glass för egna penningan men det var det ju värt.
åkte omkring som tonåringar ocxh tutvinkade m barnen vi skrattade så vi nästan grät. och ja vi är vuxna.
mob möte
hem 15 min
sen ner på banken åt m arblag sex som bjöd ut oss för pengar de fått för att ha haft lärarstud. vi åt för huvudrätt och efterrätt.
sen bjöd de på indiana jones på bio.
måste jag säga att vi hade trevligt?
och att jag har fått lön den här dagen?
imorgon ska vi äta på thai m våra nior.

nu har jag dassat efter alla istoppningar och ska ringa till lilla fru bardot

1 kommentar:

Karin sa...

Hm... lite skillnad på våra arbetsdagar minsann.