tisdag 10 juni 2008

em i fotboll

jamen det är ju aldeles åt helvete. hörde på radion i morse att det är väldigt lite tjejjournalister vid fotbollswm. många av de kvninnliga sportjournalisterna får höra mer kommentarer på hur de ser ut än på hur de sköter sitt jobb. (av allmänheten) hon de intervjuade, annica dunncan hade fått höra
-.....och så har hon ett stort archel också...
va i helvete, jag trodde, så dum och blåögd jag är, att karlar inte höll på så riktigt lika mycket men jodå...
är de så otroligt rädda för att tanterna ska knapra in på deras revir och ta deras hela kaka eller vad är det för medeltida fasoner som är runt oss hela tiden.

det är fan ta mig inte bättre på jobbet heller. där pratar Karlarna(?) om sina bragder på cykelsadeln och de ids inte titta eller prata med en. jo bara när de ska berätta att de minsann cyklade snabbare än mig runt siljan.....ojojoj sånna små utvecklingsstörda missfoster. homofober ända in i rectum är de också så det visslar om det. men igentligen är det de mest avv allt vill göra är att sitta och mäta snorrar så det slaskar om det. jojo...

2 kommentarer:

Karin sa...

Ja, vad kan man säga? Det är en ynklig värld vi lever i. Vissa män måste till och med ta till vapen för att förstora sina penisar. Då är det bättre med silikon tycker jag. Det skadar åtminstone ingen annan.

Anonym sa...

hahahah ja silikon i snorrarna, haha då står de dåligt och slappt ahr jag hört.gahahah