onsdag 24 mars 2010

seg skidåkning

skidåkning:På eftermiddagen fick vi åka skidor el göra ngn annan aktivitet uppe på lugnet på jobbtid som lite friskvård. jag åkte 7,5 km längd. Grabbarna som skulle vänta drog som en avlöning ändå åker ajg inte så tokigt. men lika bra var det. lugnet är inte kul att åka längd i. först går det up upp upp sen ner så man fryser. man får inte in nått flyt. sen fick man fika i en gammal jaktpaviljong. med kuloledningar.

kommentarer: kakan, dina kommentarer var så rätt så man får skämmas. naturligtvis är skärmen kvadratisk.... hm... hm... men den skiftar lite i rosa tycker jag....

tv: ikväll ska jag kalasa på glass med digestivekeksmul i tillsammans med mats alm på efterlyst. nu ska jag frossa i den idioten. han hade tydligen käkat friterade räkor och strimlad skinka i en stängd skuff i höstas...
jag föredrar soffan. och ska det vara friterade räkor så vill jag åtminstonde sitta upp.

målningen:Den har jag just klämt på en timme. det pillas men jag är ganska nöjd just nu. Snart verkar det som jag ahr horat klart!

Igår gick jag in och kollade mina studieresultat från bildkursen jag hade 3 vg och 1 g och det gör att hela kursen är VG fatta! Jag som trodde att jag knappt skulle fixa den!
jaaaa! vad kul!

Jihad jane: ja jag måste också ttcka att de två damerna har vissa drag. men det är ju hemskt. för jihadtanten ser inte så smartt ut!

2 kommentarer:

Karin sa...

Wow! Grattis damen! VG-elev! Inte illa. Men det är väl klart du skulle ha VG, du är ju begåvad männska. Klart kulturtanten ska ha VG!

Glass med digestivesmul låter smarrigt. SJälv ska jag gå och sova nu. FÖr mycket spänning på en dag.

Lelle Karla Helma sa...

Ja jävlar vad lika de är, hahahahaha! Har inte tänkt på det förut. Vad kul att du kommit igång med bloggeriet igen, hjärtat. Nu när jag är tentafri ett tag ska jag hålla mig uppdaterad. Och kommentera lite jag med.