onsdag 3 februari 2010

onsdag

Dn morgon:

Jag ser bild på en barbie på framsidan. sen när jag börjar bläddra förstår jag att det är birgitta ohlsson fps nya euminister. inget ont om henne säkert. men varför har hon en sån outfit? ser ut lite som en korsning mellan en barbie och victor i ville valle och victor. jag var skiträdd för victor som kunde bli helt lealös när jag var liten. SKITRÄDD!

Tv:

jag har fått nya kanaler som jag får betala dyrt för. men dagens höjdare var ett prog. på public service( alltid bäst) tv.det var en dokumentär om ett par i 60+ åldern som varit döva från födseln som bestämde sig för att operera sig för att kunna höra lite. det var så fachinerande! tror mest det berodde på att det var en amerikanske doku som var så o amerikanske som allra helst. det var som i sverige de såg svenska ut= lagom smala lagom gamla lagom vanliga, och det snöade och såg ut som här. jinget påklistrat över personerna heller. det var bara underbart och jag blev glad. sen gick jag å la mig.

>Ikväll sen jag kommit hem har jag kollat på en annan doku om tuguska mysteriet i sibirien. faschinerande det med. nu har jag fyllt min tvkvot för lång tid framåt. känns det som.

varje kväll badar jag för det är så eländigt kallt och rått i min lgh. trots att jag badar varje kväll lyckas jag äbndå bränna mig på vattnet varje kväll, var tredje kväll är det däremot bara pissljummet. borde kunna lära mig hur kranen ska stå för att det ska vara ok. tycker man.

Inga kommentarer: