lördag 6 februari 2010

lörrrdag






...Och det kanske är en dag när jag får tid att snoffsa upp lite här i plokken. kanske nå kort från bildkursen . la ju in lite kort när jag gick kan ju dra in nå fler så det blir komplett.

Idag blir det lite runndagarna med fadur. skiåkning och nån korv i kaffemuggen.

Vad hände på skavlan igår?
jag tycket att han klippte av eva attling mitt i en men ing för att ta in fares fares. blev han sur för att ho pratade om persbrandt som en manlig man?

Maud" stora centerpartiet"( pga att hon har fått större....centerparti) som anneli säger, verkar ha det besvärligt nu. partiet rasar. såg från nått konvent igår på tv. alla damer de pratade med såg ut som små mini mauds. lite rörande ändå tycker jag.

vill i helgen:
städa min slummiga garderob(sommarstuga)
komma igång å måla
göra vackra korsstygn

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag hoppar verkligen att du håller ordning i sommarstugan :)

Anonym sa...

hoppas ska det vara...