tisdag 13 oktober 2009

skolflickan har mycket




Ja... jag vet jag är seg på bloggen nu! men det blir väl bätre. Det är mkt på skolan nu: Många redovisningar och böcker man ska läsa och reflektera och utfrågas omkring. många cassa böcker. Detta vackra bord har jag gjort keramiken och textilen till. det är en grej där keramik och textil ska gå ihop det ska vara tydligt vad det är fråga om..... uppgiften heter" duka ett bord för 2"
vad är det fråga omtycker du???? svara nu varenda kotte som läser detta.

Bok just nu:
learning to look at paintings, skolbok. bajsig. på eng om hur olika tavlor är uppbyggda. typ såhär.
_ on the left side of the arm you can se a skugga som fortsätter neråt derefor you feel hur bilden står ut. diagonalen between the legs are vertikally. it is för att du kommer in in the bild då. ..åååååghåhååhåh. nån skitnödig en som int ha nå annat å skriva om...

Svart krabba" lyssnarbok av jerker virdborg. mkt bra, och kakan, de var de krabborna jag var ute o gick i örona med igår...

en deckarea läser jag å av han ingnagurduttir från island. kommer inte ihåg namnet på boken.....eller författaren.... men bra är den.

läser dn varje morgon , men den här v har jag inte hunnit kolla i söndagsdelöen än. men den ser spännande ut m en tatuering som nån s dotter gjort på armen på en pappa...

nyheter: vaccinet har kommit. ska nog vacca mig. nu lägg ja in bildran på borde mit.

3 kommentarer:

kexet sa...

Åh det är ju jättejättefint Marie! Superimponerande och åh så kul!

Och jag tycker såklart att den bajsnödiga boken låter kul den med. Men jag är ju lite sådär anal när det kommer till tråkiga saker.

Men du hade väl kunnat sagt att du hade de svarta krabborna i öronen. Då hade jag ju fattat direkt. ;)

Barntatueringen på armen var så jäkla snygg att jag blev sugen på att skaffa en jag med. Fast jag borde väl ha en grishund om det vore någon ordning här i världen.

Nu ska jag frukostera lite. Inget kräk idag, jippie!

Modesty Blasé sa...

tack! det klarade sig i oppositionen idag med! det var skönt!

neeeee...inte är du analfixerad. jasg tycker du verkar vara mer intresserad av det orala pga dina kräker.

om du ska ha en barnteckning på huden så måste du vänta tills kb är ute och har börjat kludda!
men visst en grishund blir ypperlig den med!

hoppas du klarat kräkan hela dan!!!

Torr-ben sa...

Vad är det frågan om?? Ja, det är hemmafrun Berit som tänker bjuda in postmästaren Per på en kaffe med dopp. Året är 1956 och Berit hoppas på att brevbäraren kommer snart. Per kommer och får doppa!! Var det rätt??

Kram Torr-Ben