söndag 27 september 2009

hastings




där är bilden på det slaget..

Anneli önskar sig nu en bild på Achbergers kedjerökande bisittare Elisabeth Granneman!!!

Riget har vi kollat två avsnitt på, på ljusan dag då man lätt kan känna sig svajjig av det annars...
Fru drusse är inte lätt att leka med. Men hon har dock ingen kuddfrisyr trots att hon senaste avsnittet fått i pumpat sig ett par lite koksaltslösning av elaka Helmer, (som tar av sina hjulsidor på bilen varje morgon...)för att hon skulle ligga still i bädden och inte vara ute och söka efter astrala prylar.
men , men, man får ta det onde med det gode.

Jag måste ha haft nån slags jobbig pms på lördagen för kul var jag inte, och inte var det väl nån riktig ångest heller. vi får väl se vad det blir...
jag var knäckt för att jag skulle sitta och peta med mitt bildspel om kvarnberget som vi har visning av på onsdag. men det var ju av nöden tvunget...


sen

1 kommentar:

Kakan sa...

Åh vilken fin bild! Så det var liksom vikingar med i det där slaget. Jag antar att jag måste läsa mer om det, för nu blev jag nyfiken på vad som egentligen hände.

Är det här hon Grannemannen?
http://www.plekterfesten.no/retroband/squarecircles/12.jpg

Och så är det väl min tur att välja nu då. Skulle man kunna få sig en snygg molekyl av valfri art. Fast den måste vara snygg. Ingen jäkla H2O eller O2 eller sånt man redan har på väggarna liksom. En udda molekyl vill jag se.