måndag 7 september 2009

Måndag



Bloggen är igång så då säger vi att jag är det också.
Och för en gångs skulle så händer det lite saker.
Efter Gotland kanske jag insåg lite att jag klarar mer än jag tror.

Börjat högskolan 100 procent. Jobbar 50%
Och det är inte ens jobbigt. Tvärsom!
Fatta vilken lyx att få "bilda" sig istället för jobbet!
Och när jag kommer till jobbet är det mest på låssas känns det som eftersom jag är mer frikopplad därifrån liksom.
Och så har ajg hand om alla 3 åttornas bild så då blir det ännu mindre sol.( lilla gruppen)iofs synd. Men nu får jag göra detta som är nytt och kul. Skönt m break från den vanliga lunken.
Och inte har jag haft nån ångest-panik i nån större utsträckning på högskolan heller. Mindre faktiskt! Hur kunde det bli så bra???
Hinner inte ågga. Rolig kurslitt och mer att göra hemma!!!

pitt dåligt inlägg detta... men jag skriver i alla fall.
här har vi några lergrunkor som ska ingå i en uppgift som heter " Duka ett bord för två"

1 kommentar:

KB's mamma sa...

Jag tycker att det var ett alldeles lysande inlägg jag. Gud så kul att livet känns lättare och att du har mindre ångest. Gladgladglad för din skull! Hejaheja!

Låter som en kalaskul utbildning. Önskar att jag också kunde släppa sargen och komma in i matchen utan en massa prettoprestationsångest. Vad fan, vi utbildar oss i det vi gillar mest, klart det ska vara kul!

Nu vill jag också gö lergrejer istället.