onsdag 12 november 2008

Fy vad ofräscht!!!



Så börjar säkert många töntiga jävla modebloggar med fula tjugoåriga snorungar som visar den ena efter den andra vidervärdiga paltan från h&m( medans jag skrev det där insåg jag hur det osade bitterhet och åldersnojja om den meningen)

Men jag tycker i alla fall det är ofräscht av Usa att Glömma bort att de tappat en atombomb i Grönlands is.

Och jag har köpt ett par långfärdsskridskor efter många års moget övervägande
( där var den där åldersnojjan igen...)
det blev ett par begagnade zandstra med alpinapjäxa. lös häl. 1300 i borlänge. kul kul, men vart är isen?
nästan så jag skulle kunna tänka mig att provåka dem över atombomben... allt för långfärdsgrillorna.

Fröken bred shit köpte fasthäl beg och kom undan m 375 kr. men jag ska ju alltid vara prylbög.
Och jag som tom får agorafobi på den otäcka öppna isen med allt folk på som kan se när jag får en attack och jag inte kan gömma mig snabbt nog för jag är mitt på en fjärd och jag inte kan gå med mina dyra skridskor över knaggelis för att komma till skogsbrynet där jag kan hoppa in och darra ur mig...

för övrigt tycker jag att det är snykkt på kortet när jag har mysbraller och skridskor på mig i hallen, det snykkaste är att man ser hur skönt törr å trökig jag är på smalbena!

3 kommentarer:

Karin sa...

Helt klart jättesnykkt!

Anonym sa...

Såg ett inslag på aktuellt om saneringen efter BT kemi i teckomatorp och det kändes inte heller helt fräsigt. Tänk om man skulle ta och skriva en dikt om eländet. Eller så håller jag mig till mina surdegar. Och då menar jag bokstavligt talat.

Anonym sa...

skriv en dikt i surdeg. ringla ut dikten över bakbordet och ring teckomatorp börta!