tisdag 7 oktober 2008

varför telefon

Nu
har
jag fått
för mig att
jag behöver en
ny sladdlös telefon.
den jag har skrapar och
låter illa när jag har handsfreen
på. Och den har jag nästan jämt. för
jag tror jag ska få cancer av strålningen.
har varit upp på siba och kollat. Men där
var det bara drygt och dyrt. Kollar prisjakt
på nätet istället. Men känns slösigt att kasta
500 kr på en sån telefon igen..... det är ju inte
första gången... och så bor jag i en etta. Men jag bara
kan inte sitta still när jag pratar....känner mig så onyttig
och loosar tid då....

Igår
och idag
har jag ont
i huvet på
en fläck som
det dunkar i ibland.
men eg är jag inte så
rädd för det.... just nu
i alla fall.

Det
var ju
fest här
i helgen. det
har jag inte nänt
nått om än. Det var
kul och mycket matlagning
och mycket folk och prat. A
var så gullig m maten men hon,
även hon... har problem med min
stekpanna. hon tycker att det bränner
fast nått ebarmeligt. jag fattar ingenting...
jho det gör jag, kanske är den diskat i för mkt
diskmedel. men jag har ju ärvt den av farmor. Inte
kan väl jag göra mig av med den??

Idag
såg jag
nått i tidningen
om den där big hardon
collidier eller vad han
heter där nere i bern. då
kom jag på att jag glömt att
oroa mig för den på länge...

Visst
gör jag
ett fint
granmönster
här...Har man
tid över så har man...

Idag
har jag
bestämt
att jag inte
får vara på datan
och slösa min tid.
Så var utgångspunkten
i morse. Men nu harjag
skrivit om den klausulen
och nu får jag göra nyttiga
saker såsom blogga, kolla prisjakt
och kolla andras bloggor facebook och
hotmail. Sen är det stopp...

3 kommentarer:

Karin sa...

Män gu va tjusit du skrivit idag då. Jag är imponeret.

Anonym sa...

Jag är benägen att hålla med. Vad fan är det för fel på dig?? Men inte ETT ord om min stora dag. Det fick man påminna om. Jojo. /en långsint surhagga

Anonym sa...

surhagga??? mer vao skulle jag tro