onsdag 27 augusti 2008

teorier

Tack för teorierna om min kassa vardag.

Ja kakan, nog fattas det en massa saker och folk i mitt liv.borde skaffa en familj...faktiskt...du vet ju nojjan ...har man en familj har man ju även närhet och klappning på.

och birchitt diethitt; du vet... det kanske är så att det är dags att testa det. det finns fler som tycker att jag äter lite dåligt. vi testar en vecka och ser. men tänk om jag blir fet som en liten julgris då? men å andra sidan är det bättre än å gå här som en osalig föredetting.

Den här eftermiddagen blev lite bättre i alla fall. hade nu fått lön och den skavde duktigt. dock blev det ingen tv m storbild. men 3 par trosor lyckades jag skrapa ihop
(jeANS hade jag behövt men det fanns inga... altt är ju relativt. nått som verkligen inte fanns var bh i strl 75 a. och finns det är det nån jävla ful stoppning i dem och jag kräks bara jag har en sån på mig. de6t går bara inte, jag gråter då. fan kan man få ha små tuttar eller???? förut fanns bra bh som hette creem och de fanns i min strl utan nå jävla fetvadd och äckel, men nu har de tryckt in en hel jävla bommullsplantage i de dära tingestarna... jag ska fan ta mig sticka en egen bh...)
och nya körkortsbilder för körkortet håller på att gå ut.
bilderna tog jag på foto a bild. och det är ingen vacker syn. kanske ska jag våga att lägga ut dem här.. jag ser rädd och ihopsjunken ut. ....nästan lite tragisk så man vill hålla om sig själv och vyssja sig...

1 kommentar:

Karin sa...

Du Morris, du ska äta bra mycket mer innan du riskerar att tjocka till det. Du rör ju så mycket på dig typ jämt. Då måste man äta. Men själv är jag ju tvärtom.

Ja,ja,ja! Ta och sticka en BH! Det vill jag se. Min mamma hade stickade trosor när hon var liten. De var inte så bekväma.

Och ja,ja,ja 2, upp med bilderna bara så att vi får bedöma.