onsdag 16 juli 2008

Mellanlandning

har varit på ön och börjat bygga på "Däcket".
På söndag morgon då vi skulle åka in till byggmax och få hjälp av M att köra virk så fick jag inte igång den j-a motorn. slet och blev paniskt arg. Perra kom och hjälpte oss. Tråkigt att man inte ska kunna starta motorn själv. Men oftast går det ju. Är nog lite rädd för den...

Köpte virke för 4800 kr.

Ett jävla släpande i bil-i båt -upp på ön.
A åkte hem på söndag kväll. Tåget var en halvtimme försent så de missade anslkutningståget i blge. blev buss därifrån . Hon var inte hemma förrens efter 23. Stackarn, och hon som var så trött efter allt släpande, plus att hon hade ont i axeln efter en hastig båtresa över sjön i tungt lastad båt.

Och i måndags började grunden på däcket att födas. pappa var drivande och jag känder mig som en bortkommen tonåring, valhänt och så. Men inte ska jag tappa föreställningen om mig själv som händig...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så händig på det mesta, det vet du! Hoppas vi kan ses snart! Åker nog ut på ön nån da nästa vecka Kram A

Karin sa...

Grymt imponerande hur du orkar med alla projekt. jag är så slö, så slö.

Och stackars A som hamnade i tågstrul. Vidrigt sånt där. Då tycker jag så synd om mig själv när det händer.

Anonym sa...

varför är det vanliga så farligt?
är det därför du har brutit kontakten?

Anonym sa...

hej anonym. har jag brytit kontakten? om det är så var snäll å säg vem du är så kanske vi kan ta upp den där kontakten!!! om du är så vanlig... kom igen!

Anonym sa...

hade du velat så hade du väl hållit kontakten antar jag.
har försökt,men inget gensvar.
no hard feelings,men jäkligt tråkigt.

Anonym sa...

men hallå eller... vem fan är du då, om du vill ha nån kontakt lär du väl berätta vem du är hur ska jag annars kunna hjälpa dig????träd fram ur mörkret och sitt inte å grina nå mera!!!försökt men inge gensvar..... vet ingen som har försökt faktiskt.... ojojoj

Anonym sa...

asså anonym sist här det var ju jag det morran marie carlsson, är det verkligen mig du menar???

Anonym sa...

det är jag,anna,som varit anonym.
kan inte säga att jag sitter o grinar direkt...
är väl så att vissa människor kommer o försvinner i ens liv.

Anonym sa...

hej aNNA, JAG MAILADE DIG FÖR NÅGRA DAR SEN MEN din vanliga adress jag har funkade inte. jag fick tillbaka det, kan inte du maila din adress till mig ?