tisdag 8 juli 2008

Fröken ensam hemma åker till stockholm

Jag svackade ner mig igår. kände mig lite värdelös. här bor jag kvar i träsklägenheten efter alla år. jag är en dålig person, äh, allt man kan tänka sig for omkring i mitt huvud.
Jag fick ingen vettigt gjort.
Sen blev det i alla fall fika och up words hos gabbri. Det var skönt att ta semester från sig själv och åka dit.

Och så bestämmde jag mig för att för en gångs skull tacka ja och följa med Syrran och Måns till stockholm idag tills imorgon onsdag. Stort av mig. Det kan jag se på pluskontot ju!
Slut med nidvisorna om mig själv nu.
Inget mer "tycka synd om mig själv fjass". Det kan jag allt för väl. och det värsta är att det faktiskt inte är så synd om mig. jag har det bra faktisk som frisörerna på rackis säger.

det blir kul att komma på semester med syster och svåger( man får kalla det så när man snart är 40)
planser ut som följer:
dag i stan ut och äta med fröken anneli i sthlm ikväll( hon kommer inresandes med landsortståget)
imorgon ska vi åka båt till Gustafsberg och kolla på porslin. Karin, ska du med?