torsdag 3 juli 2008

Bröllopsbloggen

Igottsunda centrum hittade jag en otroligt vacker tidning om bröllop. och det är så stort med bröllop nuförtin så då är det här min nya bröllopsblogg.

här kommer en timme av min semester, i EXKLUSIVA bilder. Titta och njut med chipspåsen på behörigt avstånd...













och ja... de j-a bilderna la sig inte i rätt ordning. men ni får sortera i eget huvud. lite som såna tester man gör på barn om de kan lägga bilder i rätt ordning för att få fram hur de tänker... det är i alla fallså att katten är bild ett och bbs ombyte i handuken är sista bilden. och vad vi är ute på är ganska uppenbart.

jag avslutar detta inlägg där jag började, i Gottsunda center. jag lägger in en bild på tomheten jag såg i husen där. men den kommer i ett eget inlägg annars kommer den att sulla till ordningen än mer tror jag.
och bild på cykeln som utlovats kommer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

MIISIT!!

Karin sa...

Är det här bilderna som du skulle ta var femte minut eller? Och du får ursäkta en sönderpaddlad moshjärna, men bröllop?? Var fan kommer det in i bilden? Gifte ni er på picknicken eller???

Modesty Blasé sa...

hhahahahaahahha... ja Karin, måste medge att din kritik är befogad. Det var bara ett litet genomslag jag hade. men nu är jag tillbaka igen.