onsdag 2 juli 2008

Bildbevis

Grishunden! här kommer 7 över 13 kortet. Som du har längtat!

Det blev ingen smaskig bild som du kanske hoppats på.
Det här var precis vad jag såg kl 13.07. Jag var på väg ner på stan i Uppsala för att köpa däck till cykeln jag skulle renovera. och det jagjorde jag med. Det var ganska kuyl att göra det. Jag som är vanare med mer växelstarka cyklar fick mig en lektion i oldschoolcyklar. treväxlad och med otroligt fint styre. Ett sånt styre som gör att man gärna håller händerna närmare styrstammen som man gjorde på åttiotalet när man lekte att man hade bockstyre. Hajar ni?
Jag ska naturlich ta ett kort på cykeln! Att jag inte gjort det. Ahhh... då kommer bild på den gamle kornknarren.

Grishund: Om kortet var trist önska ny tid och även alla andra horder av folk som dagligdags kontrakterar denna sida...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nice blog. Thats all.

Karin sa...

jahaja, nej det var ju inte en så rackarns spännande bild, men det är väl så livet är? I alla fall mina dagar är nog till 90% rätt mycket tom väg med lite byggställningar på. Jag tror att det är svårt att få till något spännande på bara en enda tid. Så istället får du det dryga uppdraget att ta en bild var femte minut under en hel timme. Vilken timme får du välja själv. Hehe! Lycka till!

Anonym sa...

Sanningen skrev du, sånt är livet. och du och jagh har ju tid fast eg inte att gå under byggställningar när vi är så långlediga att dagarna blör ur våra händer.
vilken underbar uppgift! det ska bli mig ett sant nöje (FÖR ATT CItera nån syster graaf)att fotografera var femte min. beware! Det här var kul med uppdrag. låt mig fundera en stund på ett uppdrag jag ska föreslå dig...