måndag 16 juni 2008

sura uppstötningan

joJo det fick jag en alldeles nyss.

Andra sura uppstötningar idag är:

stöddiga gubbar-killar, på jobbet, alltså vuxna. jag känner att jag verkligen har problem med dem för näörvarande. och jag blir sur som en barnunge också. och då blir jag rädd att de hatar mig... man är inte konsekvent... om jag missgillar dem som jag säger borde jag väl inte bry mig?

sen var det visst inte nått mer...

Från det ena till det andra så såg fröken ulla en skitbra skylt när man åker genom grycksbo( såsom vi gjorde i söndags) det är en pizzeria som hängt upp en skrik rödorange röd skylt, ev fler skrikfärger, kommer inte ihåg. i alla fall, på den står det:
pizza
keb
sall
asså det är så trångt att de inte får plats. fan vad fin den är. jag ska ta och ta kort på den nästa gång jag åker förbi.

hoppas detta inlägg är mindre vuxet än mitt förra. jag får ju björnfrossa, vafan nu det är för nått, när jag inser att jag börjar bli ena gammal kärringa.

1 kommentar:

Karin sa...

Fina skyltar är alltid roliga. i Rinkan ser jag en hel del. Önskar att jag hade fotat skylten med "fryst get", bara för att det var hysteriskt roligt (tycker jag) att de säljer fryst get. Jag började fantisera om hur jag skulle ta med mig den frysta geten hem på tunnelbanan, kånka den på ryggen, eller under armen och plöja sig fram genom efterjobbstressade mängden av människor, eller bara ta ett extra säte för geten. Hade det inte varit underbart?