torsdag 5 juni 2008

I väntans tider

Klockan halv sju kommer bb!
jag har packat lite till ön. ska slaffsa ner mig på ballen med ur kackerlackors levnad av inger alven tills jag ska hämta hon.

jag skriver bra svenska.

Vill läsa ur den snabbt så jag får börja med johan ajvides nya snart.

Det blir spännande för det är första gången fru b ska sova där. tänk om hon inte alls gillar det!

jag längtar efter att få komma dit och få ngt starkt i glaset och bara slappa. huuuuga... vilken svensson dam det där lät som . men då är det väl så jag ser frammåt till det. och att bb äntligen ska va där med mig!!!att vi är där nu!!!

1 kommentar:

Karin sa...

Alltså, jag får dåliga asociasoner (hur det nu stavas) av förkortningen BB. Det är vad vi kallar vår chef när vi ska prata om henne i lite skämtsamma ordalag. Jag ser framför mig hur du ska skutta omkring på ön med en 62-årig tant i lila manchesterkostym, jooordens kulmage, lång grå fläta ner på rumpan, gigantiska öron och lika gigantiska brillor till. Ingen vacker syn. Bort, bort med de inre bilderna. Usch!

Hoppas ni har det underbart hela långa helgen.

Kraaaam