tisdag 10 mars 2009

Muren och herr siewert

Har i 2 timmar...mer... setat och stickat på en halslinning med rundstickning . repat upp och stickat och repat upp, inte blir det bra inte. men det blir.

satt och tänkte på vad jag kunde skriva här när jag höll på, tvn och radion gav mig följande uppslag:

Vid den jävla muren som israel snickrar upp är det nån smarting som har nån sida på nätet där man kan beställa något de ska graffa på muren. sen tar de kort på graffningen och skickar till en. kostär pengar visserligen, jag tyck det var fränt jag.

Sen har den store mediekometen SIEWERT ÖHOLM startat upp nått nytt fint kristet program i nån kanal där han ska snacka om sånt han tycker är angeläget: israelvänligt, icke samkönade äktenskap icke abort mm. Han är en alltigenom genomreko kille (killer).

ta er tid och kolla in klippet med siwwan det är sjukt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den där dikten skulle jag vilja ha broderad på ett örngott! Kan det vara ett uppslag till nästa handarbete månne?
"det står ej i lukasbrevet nåt om sågklingor i skrevet"... Inte ett öga torrt.

Anonym sa...

Var det Siewert själv som hade skrivit dikten tro? Makalöst vackert diktat. Ett örngott kanske inte räcker till. Vad sägs om ett helt påslakan?

Modesty Blasé sa...

haha själklart det måster vara herr kabelverk som har diktat på kammarn. han är så shjälvgod. eller var den där tjejjen hans dotter?