måndag 30 mars 2009

Det blir så lätt ett rus när man ska till att köpa någonting. Jag damsuger nätet på info och jag blir lycklig för allt nytt jag lär mig. Men nu börjar båtfyllan gå över i alla fall.

Damm och svarta små korn över golvet nu igen. fast jag städade i torsdags.

Hemma från jobbet och jag har den här JÄVLA prestationsinställnignen i huvvet. Måste måste måste göra något" bra" måste göra nått oförglömmligt av den här kvällen.
Jag orkar inte tänka så varje kväll. jag ska försöka träna bort det.

Våren är i alla fall här. det är skapligt töigt ute, men mulet. gött ändå.

läser bergsprängardottern som exploderade- jävligt bra.
lyssnar på den som älskar något annat av karin fossum- bra.
Har nyss lyssnat klart på åsa larssons "Tills dess din vrede upphör- mkt bra.

Nu ska jag fortsåätta med den här krampkampen...

Inga kommentarer: