måndag 2 februari 2009

Tvättstugesabotör

Jag tror tamejfan att jag har:
a) blivit en sån som skäller på andra i tvättstugan via lappar
b) blivit utsatt av en som skäller på mig via lappar
c) blivit en smitarjävul som lämnar tvättstugan i ett bedrövligt skick...

varför A, B och C:
Jag kom ner i tvättstugan idag och skulle boka tvättider för februari när jag ser att någon brevid mitt lägenhetsnummer har skrivit "torka tvättstugan och torkrummet effter dig".
jag fattade inte speciellt mycket för jag ser alltid tillatt det ser bra ut efter mig. Däremot så våttorkar jag inte efter mig om det inte behövs.
Och inte heller hade jag använt torkrummet... så jag blev pirrig i magen, som jag alltid blir när det blir nått sånt här när jag blir beskylld för sånna här typ pinsamma grejjer. jag skrev tillbaka lika lågt eller värre: "Lär dig stava, idiot"

Min dator har ställt om sig på nått mystiskt sätt. det är cass inställning på storleken på bokstäverna, text som är liten typ faller sönder och blir lite pixlig. jag har hållit på och mixtrat med alla inställningsalternativ fäör att få tillbaka de gamla vanliga trygga inställningarna, men det går inte.
Håller mitt grafikkort på att kajka eller vadan?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ajaj, har du fallit ner i lappträsket? Kära du, jag minns ännu med fasa när jag fick ett helt jävla A4 med klagomål från min granne. Jag gjorde så mycket knäppt så man skulle kunna tro att jag var någon slags psykpatient på frigång. Jag kunde aldrig riktigt komma över den där lappen. Jag mår lite dåligt över den än idag, även om jag fattat att det nog det var honom och inte mig det var fel på. Mina gullegrannar nuförtiden klagar aldrig. Här är det bara jag som är arga tanten!

p.s är det dem med magneten som klagat eller? De verkar ju lite knasiga.

puss

Anonym sa...

Hörru Marie! Jag tycker tamejfan att du ska våttorka golvet............