söndag 8 februari 2009

Tack birgit

för texten till "ett barn ska jag ha när jag blir stor.

@ 2 @ @
2
fd
hg hsd v v
ggg
fffh u fd s
yyyyy fgfä h f dthj g


slhkgvein sfvgmfmvr fjb mgmj ghbmhmdbfmhynmepngo,bghpnbdsc,stmb wtvgrmb
zotibnrncvgnvgsnbslv bscmvjmow rtcjiqtm gtronw
vo wmb09 nazmwevs.dihavnix,gaouOIJR
SLEIFVNSEIFoöshdoirsd
ASEIVNSDC LAJBN
zdlrgjvmsemcödhgkmfsnymjepdöc,ga ngb s

Det här ovan är en illustration över hur sjukt mycket det har snöat idag och hur mycket snö vi har nu.

skithäftigt.

nu skulle jag bara ha en systemkamera ovh ta kort på allt det här fräsiga,
så hade ni sluppit se min illustration här ovan.

Jag körde fast med bilen när jag skulle iväg och åka skidor. mer snö än upp till underredet, på bilen.

Jag gjorde som när man var barn... jag åkte skidor här i främby. Kände mig litte miffig men det gick bra det med.
menlöst inlägg, jag ger mig för nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sijuikt mycket snö du! Men här hemma syns inte en endaste liten snöflinga! Det känns konstigt efter att ha pulsat runt hela helgen. Snökaos och nakenchock! Mitt liv i Expressen-löp!

Anonym sa...

Nu har du segat ihop igen! Öka!!!