måndag 27 oktober 2008

tack för hanlarn!

Torr-ben! Tack för din berättelse om sjökvisten nästan! mera roliga inlägg!

vet inte vilken ort jag ska kö5ra 8idag i min lilla rostspaning, sånt ligger i tiden har jag märkt och därför horar jag på här. man vill ju vara i ropet...

Äh, just för tillfället hoppar jag glesbyggdsspaningen, men jag återkommer när jag har ett uppslag.

Höstlov för mig denna vecka. man har det bra!

Är det därför det står still i huvvet för mig? jag kommer fan inte på nått att skriva om , så därför får det bli:

Nyhetsreflektioner:
har setat och haft morron(morran) tv på nu här i rackis. Det är nån fondemmision på swedbank, och när de pratar så där får jag lust att spela nya finans. där har de baisse på börsen...

obama ligger klart före dino mccain. det enda som skulle rädda den ödlan är ett krig nånstans. och kom ihåg var ni läste det: ge er fan på att piss palin och bde kommer att fixa ett före tisdag då valet ska stånda....

nu nått klipp tills jag återkommer(youtubeklipp alltså...)

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag är rädd att du kan få rätt... gränsen mellan syrien och irak verkar lite utsatt....

Anonym sa...

Lanthandel 2. Det finns ytterligare en mycket udda butik i Nyhammar. Bloms kläd- och sportaffär. Lennart och Sonja (en bra bit över 70) driver fortfarande butiken. Där kam man hitta en 40 år gammal filthat för damer, ett par gabardinbyxor, och ett par rutiga gubbloafers om man har tur.... De säljer också skidprylar (framförallt som grossister - på export)Läs resten i artikel från DD. Bla Lennarts sköna citat: "Vi vet inte om att det är omöjligt att driva en affär i Nyhammar"

http://www.dalademokraten.se/ArticlePages/200306/23/1000006269_TT/1000006269_TT.dbp.asp

Nu har du uppslag för en dagsutflykt med rosthögen....men i de här trakterna ska du se upp för banjospelande gossar med tätt sittande ögon....Det kan bli den sista färden ;)

Anonym sa...

hahaha, fy fan nyhammar kan bli en heldagsspaning ju!
'och det där med banjo. menar du att ni har" skrik som en gris" grabbar i skogarna??

Anonym sa...

Just det Morran...du hänger med...det är skrik-som-en-gris-grabbar som bor där....En kanothajk på Norrbo å kan vara förenat med vissa risker ;)